img { max-width: 500%; height: auto; }

KEM PEMBANGUNAN & SIRKIT KE-2 TENIS BERKERUSI RODA 2017

WTM Tennis Wheelchair dari Kuala Lumpur menjemput ahli-ahli Persatuan POKUSK yang menggunakan kerusi roda atau pun yang menggunakan kaki palsu untuk bersama-sama mengikuti program Kem Pembangunan & Sirkit Ke-2 Tenis Berkerusi Roda yang berlokasi di Kompleks Belia dan Sukan Ipoh Negeri Perak pada 12 - 13 hb. Ogos, 2017.

En. Abu Bakar selaku Jurulatih meminta Aris Shah mencari beberapa orang ahli untuk mengikuti program tersebut.   Hanya tiga (3) orang sahaja wakil dari POKUSK yang mengikuti Kem Wheelchair tersebut iaitu En. Aris Shah bin Harun, En. Ibrahim bin Mohamed dan En. Azizan bin Rahmat dan seorang rakan dari Klebang iaitu En. Mior Hamdi.

Perserta diberikan Sijil Penyertaan dan Sijil Pertandingan Wheelchair. Persatuan mengucapkan terima kasih kepada Penganjur Kem tersebut iaitu En. Lenny Ghandi  (Presiden WTM), Puan Norisah bt Bahrom, En. Abu Samah Borhan dan En. Abu Bakar yang telah menjemput Persatuan POKUSK untuk turut serta mengikuti Kem ini dan memberikan tunjuk ajar cara bermain tennis dengan teknik yang betul ketika menggunakan Wheelchair.


Terima Kasih WTM Tennis Wheelchair.



Hari Pertama 12hb. Ogos, 2017










Hari Terakhir 13hb. Ogos, 2017








https://pokusk03.blogspot.my/